Mijn favorieten

Koop / Verkoop BOG

Essentieel voor een onderneming is de plek om te werken, de plek om te produceren, relaties te ontvangen of producten te verkopen.
De MKB ondernemer heeft andere eisen aan zijn vastgoed als een ICT bedrijf stelt aan zijn kantoor, een aannemer stelt aan zijn werkplaats, een kaashandelaar stelt aan zijn hoogwaardige kaasopslag of een sportinstructeur stelt aan zijn sportschool. 

Één ding hebben de meeste ondernemers wel gemeen. Een goede ondernemer innoveert, heeft een visie en probeert in te spelen op de veranderende markt. Bij een veranderende markt hoort vaak ook het regelmatig tegen het licht houden van de huisvesting van het bedrijf.
Regelmatig stelt de ondernemer zich de vraag of het oppervlak nog wel aansluit bij de behoefte die de onderneming heeft, klopt het aanzicht van het pand nog wel met wat het bedrijf wil uitstralen, is de bereikbaarheid goed genoeg en is er voldoende parkeermogelijkheid.

Bij een verhuizing komt u voor de keuze huren of kopen. Op basis van uw wensen en prognose voor uw bedrijf stellen wij samen met u een profiel op waar uw toekomstige vestiging aan moet voldoen en gaan wij op zoek naar een passende nieuwe locatie voor uw bedrijf. 

De bestaande locatie zal in de meeste gevallen verhuurd of verkocht moeten worden. Ook in dat geval streven wij met onze inzet en expertise naar een voor u zo goed mogelijk resultaat. Wij adviseren u onder welke voorwaarden, voor welke prijs en op welke wijze de ruimte te huur aangeboden kan worden.

 Het stappenplan voor een succesvolle transactie:
  • kennismaking en inventarisatie;
  • advisering;
  • strategie, marketing en presentatie;
  • begeleiding bij bezichtingen;
  • onderhandeling;
  • contractvorming en afronding.
Na de afronding van de transactie kunt u als opdrachtgever ook vanzelfsprekend ook in de toekomst bij ons terecht met uw vragen.

Graag informeren wij u verder in een persoonlijk gesprek.